Episodul dupa 30

Variatiuni despre primii 30

Într-o zi, culorile

Albastru rîsul de care mă tem dimineaţa
Albastru
Gene lungi fără cafea
Albastru rîsul de care mă tem dimineaţa
Fără ferestre
Fără perdea

Portocaliu micul dejun cu croasante şi unt
Portocaliu
Gem de boabe de nectar
Portocaliu micul dejun cu croasante şi unt
În discuţii
Tăiate mărunt

Verde amiaza în care aş vrea să dispar
Verde
Fîşii de apă şi porumbei
Verde amiaza în care aş vrea să dispar
Cu pantofi
Şi cercei

Violet amurgul pe care-l aştept
Violet
Nori pufoşi fără logică
Violet amurgul pe care-l aştept
Îmi opreşte
Inima-n piept

Albă noaptea spre care merg eu
Albă
Paşi zăboviţi încotro
Albă noaptea spre care merg eu
Fără îngeri
Sau Dumnezeu

2010. Copyright Camelia Jula

16/05/2010 Posted by | Uncategorized | , , , , | Lasă un comentariu